Maak je eigen designerjeans

Textielknaller Zeeman belooft dat je een broek van 9 euro kunt omtoveren tot een designerjeans met huis-, tuin- en keukenmiddeltjes. Wij namen de proef op de som en gingen na een uurtje zwoegen de straat op om voorbijgangers te vragen wat ze van de broek vonden. En wat zouden zij betalen voor de jeans?

© 2011 – StampMedia – Tom Corthaut en Yves Torbeyns

Over C.H.I.P.S. StampMedia

C.H.I.P.S. StampMedia is het eerste persagentschap in Vlaanderen - erkend als ‘algemeen nieuwsmedium’ door de Vlaamse Vereniging van Journalisten - dat een stem geeft aan alle jongeren in de media.
En dat niet alleen. StampMedia wil de berichtgeving over jongeren corrigeren en hen vooral zelf aan het woord laten. Zeker daar waar hun mening van belang is en weinig gehoor vindt in de mainstream kanalen.
Kortom: C.H.I.P.S. StampMedia is een persagentschap door jongeren met nieuws voor iedereen die het wil horen.
Daarom zijn we op zoek naar jongeren van allerlei slag, allerlei afkomst, allerlei overtuigingen en graag tussen zestien en zesentwintig jaar om mee te werken binnen dit unieke persagentschap.

Twitter

  • 27 mei 2015 @ 17:59

    RT @mondiaalnieuws: Ontdek de verhalen van de Wereldbloggers van MO*! http://t.co/PjGislILEt http://t.co/IZDS2ODDLM

  • 27 mei 2015 @ 14:20

    StampMedia verwent vandaag haar vrijwilligers http://t.co/CSx1JCFIKN

  • 27 mei 2015 @ 09:08

    Jongeren debatteren in onlinetalkshow over Europa - http://t.co/eBOMQtFrqN http://t.co/2tp560TZH7

  • 27 mei 2015 @ 07:35

    RT @Monkey_Politics: Infografiek v blogger @maartencorten toont hoe papieren media fel verschraalde in Vlaanderen  http://t.co/2qSoo3XCtL h…

  • 26 mei 2015 @ 15:06

    RT @_StoryLab_: Het Rapste Nieuws verrijkt met @Storygami - http://t.co/coJkKr58VY

  • C.H.I.P.S. StampMedia © 2015 - alle rechten voorbehouden

    C.H.I.P.S. StampMedia wordt betoelaagd door

    de Vlaamse Gemeenschap, Stad Antwerpen en Stad Genk