Maak je eigen designerjeans

Textielknaller Zeeman belooft dat je een broek van 9 euro kunt omtoveren tot een designerjeans met huis-, tuin- en keukenmiddeltjes. Wij namen de proef op de som en gingen na een uurtje zwoegen de straat op om voorbijgangers te vragen wat ze van de broek vonden. En wat zouden zij betalen voor de jeans?

© 2011 – StampMedia – Tom Corthaut en Yves Torbeyns

Over C.H.I.P.S. StampMedia

C.H.I.P.S. StampMedia is het eerste persagentschap in Vlaanderen - erkend als ‘algemeen nieuwsmedium’ door de Vlaamse Vereniging van Journalisten - dat een stem geeft aan alle jongeren in de media.
En dat niet alleen. StampMedia wil de berichtgeving over jongeren corrigeren en hen vooral zelf aan het woord laten. Zeker daar waar hun mening van belang is en weinig gehoor vindt in de mainstream kanalen.
Kortom: C.H.I.P.S. StampMedia is een persagentschap door jongeren met nieuws voor iedereen die het wil horen.
Daarom zijn we op zoek naar jongeren van allerlei slag, allerlei afkomst, allerlei overtuigingen en graag tussen zestien en zesentwintig jaar om mee te werken binnen dit unieke persagentschap.

Twitter

  • 26 maart 2015 @ 19:51

    RT @vrtderedactie: Hoe reageren jonge Marokkanen op de uitspraken van Bart De Wever? http://t.co/HGXQfJwRfP

  • 26 maart 2015 @ 17:52

    In het @VRTjournaal is er zo meteen een interview met enkele van onze jongeren nav. de ironische open brief die Ismail (19) gister schreef.

  • 26 maart 2015 @ 16:35

    De nieuwe K3 moet niet blank en blond zijn - http://t.co/rsitZ8IRq3 http://t.co/tPbkXBNhst

  • 26 maart 2015 @ 15:09

    .@vrtderedactie op bezoek voor een interview http://t.co/XGxPJMkaN8

  • 26 maart 2015 @ 13:21

    [Video] “Psychologisch racisme tegen Aziaten” - http://t.co/aF4eHl0QfX http://t.co/rztT8pNtUu

  • C.H.I.P.S. StampMedia © 2015 - alle rechten voorbehouden

    C.H.I.P.S. StampMedia wordt betoelaagd door

    de Vlaamse Gemeenschap, Stad Antwerpen en Stad Genk