Festivals 2.0: zijn we nog tevreden met bier, gras en muziek?

(Erasmix) Ticketprijzen die blijven stijgen, artiesten brengen meer dan alleen maar een optreden, elk jaar extra podia… Waar gaat het heen? Hoe zien festivals eruit over twintig jaar?

Zijn we over twintig jaar nog tevreden met alleen maar wat bier, gras en muziek? Worden festivals door de stijgende ticketprijzen alleen nog toegankelijk voor een elitepubliek? En bekijken we festivals, net zoals tv-programma’s, binnenkort ook à la carte? Deze vragen legden we voor aan artiesten en organisatoren.

© 2012 – Erasmix – Sander Denayer & Martijn van Lierop

Over C.H.I.P.S. StampMedia

C.H.I.P.S. StampMedia is het eerste persagentschap in Vlaanderen - erkend als ‘algemeen nieuwsmedium’ door de Vlaamse Vereniging van Journalisten - dat een stem geeft aan alle jongeren in de media.
En dat niet alleen. StampMedia wil de berichtgeving over jongeren corrigeren en hen vooral zelf aan het woord laten. Zeker daar waar hun mening van belang is en weinig gehoor vindt in de mainstream kanalen.
Kortom: C.H.I.P.S. StampMedia is een persagentschap door jongeren met nieuws voor iedereen die het wil horen.
Daarom zijn we op zoek naar jongeren van allerlei slag, allerlei afkomst, allerlei overtuigingen en graag tussen zestien en zesentwintig jaar om mee te werken binnen dit unieke persagentschap.

Twitter

  • 8 december 2016 @ 23:01

    Nog meer liefde voor jullie ;-) https://t.co/QSlT6BNdWF

  • 8 december 2016 @ 20:43

    Bedankt!! @Fadawah https://t.co/HwX4Jq5Afu

  • 8 december 2016 @ 20:40

    @orry_vdw Jij bent bedankt!

  • 8 december 2016 @ 20:38

    RT @Fadawah: Workshop persoonlijke brandverzekering #personalbranding #stampmedia #fadawah https://t.co/Bak4V8FQF9

  • 8 december 2016 @ 15:54

    @slowtravelbe dat was idd een nalatigheid van ons. Maar dat is ondertussen aangepast. Groetjes!

  • StampMedia © 2016 - alle rechten voorbehouden

    C.H.I.P.S. StampMedia wordt betoelaagd door

    de Vlaamse Gemeenschap, Stad Antwerpen en Stad Genk