De mode op Genk on stage

mode op genk on stage

Op Genk on stage lopen heel wat kleurrijke figuren rond. Hier is een kleine selectie van de meest modebewuste festivalgangers. 

© Jef Beckers

© Jef Beckers

Chiara Moscato, 21

‘Ik koos vanavond voor een croptop. Ook al zit het weer niet echt mee, het is zomer en ik laat graag mijn navelpiercing zien. Mijn haar heb ik ingevlochten langs beide kanten. Ik vind het handig en het is bovendien lekker fris. Vlechtjes en festivals gaan perfect samen. Sociale media zoals Instagram en Pinterest zijn mijn inspiratiebronnen, hoewel mijn outfit van vanavond volledig een eigen creatie is’.

Broek: Berschka – 10 euro

Bloesje: Zara – 7 euro

© Jef Beckers

© Jef Beckers

Piera Macaluso, 30

‘Normaal zou ik nooit All Stars onder een rokje combineren, maar voor Genk on stage kan het wel. Het is comfortabel en dat zorgt ervoor dat je lange tijd kan doorgaan. Tegenwoordig shop ik meer en meer online. Het heeft veel voordelen, je hoeft de deur niet uit en je hebt veel keus’.

Rok: Zalando – 20 euro

Bloesje: ZEB – 35 euro

Carina Di Perna, 26

‘Een maxidress en je bent gekleed voor een festival. Meer dan enkele accessoires heeft zo’n kleedje niet nodig. Combineer het met een gewaagdere lipstick en je hebt meteen een originele outfit. En waarom niet eens voor een niet alledaagse kleur als paars kiezen’.

Maxidress: Boetiek in Aken – 50 euro.

Paarse lipstick: Mylene – 20 euro.

© Jef Beckers

© Jef Beckers

David Scolozzi, 40

‘Anders zijn, dat typeert me wel. Mijn baard en snor heb ik nu al 2,5 jaar, dus al voor de hype. Ik ben graag anders dan anderen, de wereld is al grijs genoeg. Mijn juwelen maak ik zelf. Met accessoires kan je vaak een outfit volledig pimpen. Daar hou ik wel van’.

Broek: Gate – 25

Petje + T-shirt: Deuxbelges

Jeans vest: Cardelly Store

schoenen: Diesel

Sokken: Sockyou

Accessoires: eigen creatie

Zonnebril: Nikita

© Jef Beckers

© Jef Beckers

Amber Boelen, 18

‘Ik ben vanochtend opgestaan, heb lang bij de kapper gezeten en ben daarna meteen naar Genk on stage gekomen. Dus eigenlijk heb ik niet echt over mijn outfit nagedacht. Zo’n lange rok is wel gemakkelijk en lekker luchtig. Bovendien kan je het perfect dragen met een sandaaltje. Mijn haarkleur is wel speciaal, er zitten roze, paarse en grijze tinten in. Voor de zomer mag het wel wat anders zijn’.

Bloesje: Primark – 10 euro

Rok: Paparazzi – 120 euro

Schoenen: winkel in Hasselt – 10 euro

Tasje: 20 euro

Horloge: Casio

Over StampMedia

StampMedia is het eerste persagentschap in Vlaanderen - erkend als ‘algemeen nieuwsmedium’ door de Vlaamse Vereniging van Journalisten - dat een stem geeft aan alle jongeren in de media.
En dat niet alleen. StampMedia wil de berichtgeving over jongeren corrigeren en hen vooral zelf aan het woord laten. Zeker daar waar hun mening van belang is en weinig gehoor vindt in de mainstream kanalen.
Kortom: StampMedia is een persagentschap door jongeren met nieuws voor iedereen die het wil horen.
Daarom zijn we op zoek naar jongeren van allerlei slag, allerlei afkomst, allerlei overtuigingen en graag tussen zestien en zesentwintig jaar om mee te werken binnen dit unieke persagentschap.

Twitter

  • 17 februari 2017 @ 16:16

    Geen draagvlak voor Dikketruiendag in Hasselt - https://t.co/KYz2bYAq6w https://t.co/dghFDwnWma

  • 17 februari 2017 @ 16:00

    Jaric Schaessens “Ik maakte van mijn hobby mijn beroep” - https://t.co/6rGfTYXm4H https://t.co/HkTuH61flA

  • 17 februari 2017 @ 12:00

    Exotische naam zkt woning - https://t.co/pHtE5SnuU8 https://t.co/yJGT5n33Kj

  • 16 februari 2017 @ 12:54

    'Tournée Minérale: Hij die zonder zonden is, werpe het eerste glas.' https://t.co/DaxOWP4tAF https://t.co/MwkvDSTjKw

  • 16 februari 2017 @ 10:27

    Kijk binnen op de werf van de Noorderlijn – Premetrostation Opera - https://t.co/JhPG5vF5i7 #antwerpen https://t.co/WR9Dvksetx

  • StampMedia © 2017 - alle rechten voorbehouden

    StampMedia wordt betoelaagd door

    de Vlaamse Gemeenschap, Stad Antwerpen en Stad Genk