Partners

Subsidiënten

Mediapartners:

Inhoudelijke partners:

Onderwijspartners:

Workshoppartners:

  • Interviewtechnieken, schrijven en redactie wordt mee verzorgd door Het Eiland Neus.
  • Tal van individuele vakmensen zijn/waren actief binnen C.H.I.P.S. StampMedia voor coachings, masterclasses en als ‘Journalist in residence’: o.a. Bram Souffreau (journalistiek), Jan Martynowski (journalistiek), Sven Pichal (audioreportage), Sam Pauwels (videomontage), Saskia Van Nieuwenhove (onderzoeksjournalistiek), Jef Van Baele (freelance Knack), Karl van den Broeck (journalistiek), Jimmy Kets (fotografie), Gie Goris (journalistiek), Wim Van den Eynde (onderzoeksjournalistiek), Douglas De Coninck (PIDMAG), Tim F. Van der Mensbrugghe (project-Gentse Feesten), Tom Naegels (PIDMAG), …

Projectpartners:

  • C.H.I.P.S. StampMedia verzorgde de begeleiding van de reportersploegen van TRIX Muziekcentrum en Kunstencentrum Vooruit.
  • C.H.I.P.S. StampMedia en het MIAT gaven samen een krant uit tijdens de Gentse Feesten 2010. Tijdens de Gentse Feesten in 2013 en 2014 werkte StampMedia samen aan een mediakamp met Mediaraven.
  • C.H.I.P.S. StampMedia leverde festivalnieuws aan Alken-Maes tijdens de zomermaanden.
  • C.H.I.P.S. StampMedia werkte samen met de VRT voor het project De Overname.
  • Videoreportages werden in 2009-2010 uitgezonden door de jongerenzender TMF.
  • C.H.I.P.S. StampMedia leverde videoreportages aan Studio Brussel in het kader van Music For Life 2010.
  • C.H.I.P.S. StampMedia is mediapartner van Antwerpen Europese Jongerenhoofdstad 2011.
  • In het kader van Antwerpen Europese Jongerenhoofdstad leverde C.H.I.P.S. StampMedia artikels aan Gazet van Antwerpen en verkorte berichtgeving aan Belga.
  • C.H.I.P.S. StampMedia werkte samen met de VRT voor het project de 327.
  • C.H.I.P.S. StampMedia werkte samen met De Ambrassade voor het project De Schoonmoeder aller Verkiezingen.
  • C.H.I.P.S. StampMedia werkte samen met de VRT tijdens het mediakamp in augustus ’14, waarbij 12 jonge reporters de redactie van deredactie.be versterkten.

Over C.H.I.P.S. StampMedia

C.H.I.P.S. StampMedia is het eerste persagentschap in Vlaanderen - erkend als ‘algemeen nieuwsmedium’ door de Vlaamse Vereniging van Journalisten - dat een stem geeft aan alle jongeren in de media.
En dat niet alleen. StampMedia wil de berichtgeving over jongeren corrigeren en hen vooral zelf aan het woord laten. Zeker daar waar hun mening van belang is en weinig gehoor vindt in de mainstream kanalen.
Kortom: C.H.I.P.S. StampMedia is een persagentschap door jongeren met nieuws voor iedereen die het wil horen.
Daarom zijn we op zoek naar jongeren van allerlei slag, allerlei afkomst, allerlei overtuigingen en graag tussen zestien en zesentwintig jaar om mee te werken binnen dit unieke persagentschap.

Twitter

  • 1 oktober 2014 @ 13:11

    Wie wil u als premier? [Video] - http://t.co/WIVuuVmJl7 http://t.co/S5aP9GnUEn

  • 1 oktober 2014 @ 10:35

    “Schotten werden onterecht bang gemaakt” - http://t.co/BSgPZf4hbi http://t.co/5wnhi4jOrS

  • 1 oktober 2014 @ 08:38

    Vormingplus Limburg start diversiteitsvriendelijk magazine op - http://t.co/WPL2lncYBp http://t.co/OmeRT8qT2j

  • 30 september 2014 @ 15:19

    @sabrinadewitte Hey Sabrina, hier vind je al onze workshops: http://t.co/JlE7TdnQos. Inschrijven via kris@stampmedia.be

  • 30 september 2014 @ 13:39

    Zaterdag 4/10: Startdag Tekst. Een #workshop voor alle #journalisten in spe. - http://t.co/tpntBUDim4 http://t.co/wu4hvbXLaw

  • C.H.I.P.S. StampMedia © 2014 - alle rechten voorbehouden

    C.H.I.P.S. StampMedia wordt betoelaagd door

    de Vlaamse Gemeenschap, Stad Antwerpen en Stad Genk